Essentials of Marketing A case of health care services in HCMC

Essentials of Marketing

A case of health care services in HCMC

di Nguyen Ke Tuong (Autore)
Lingua: Inglese
Acquista adesso

Sinossi

Rapid population growth has made Vietnamese health care become overloaded. Many people are absorbed at work and neither do take care of their health nor do have a proper health care programme. To enhance business performance of a start-up that brings health services to people, this book has been written to construct a comprehensive marketing framework fundamental to different perspectives and experiences.

Acquista adesso

Categorie libri

  • Social
  • Psicologia
  • Memorie
  • Marketing Sanitario
  • Marketing Odontoiatrico
  • Linguistica
  • Agile

Libri correlati

  • Marketing dei servizi sanitari: Problemi di marketing
    Marketing dei servizi sanitari
  • Marketing Health Services
    Marketing Health Services
  • The Complete Guide to Hospital Marketing
    The Complete Guide to Hospital Marketing
  • Marketing en tecnologia sanitaria/ Marketing in Health Technology
    Marketing en tecnologia sanitaria
  • Consumer-Centric Healthcare: Opportunities and Challenges for Providers
    Consumer-Centric Healthcare
  • Aiuto! Sono un dottore e (quasi) nessuno lo sa!
  • La comunicazione strategica nelle professioni sanitarie. Psicotecniche d'interazione con il paziente
    La comunicazione strategica nelle professioni sanitarie
  • Social media e comunicazione della salute. Profili istituzionali e pratiche digitali
    Social media e comunicazione della salute
  • Marketing per la sanità. Logiche e strumenti
    Marketing per la sanità
  • Come vendere di più nel tuo ambulatorio
    Come vendere di più nel tuo ambulatorio
  • Marketing Sanitario
  • Audit di marketing di una struttura sanitaria privata: Il caso della clinica Bondeko
    Audit di marketing di una struttura sanitaria privata